Gaziantep Şehir Hastanesi’nin destek hizmetleri yönetimi Tepe Servis ve Yönetim’e emanet
Şehir Hastaneleri’nin fiziki büyüklükleri, yatak kapasiteleri ve günlük hasta sayılarının yüksek olması, bu merkezlerde destek hizmetleri yönetiminin önemini arttırıyor. Her gün on binlerce kişinin sağlık hizmeti aldığı Şehir Hastanelerinde; hasta taşıma, yönlendirme, refakat, resepsiyon, temizlik, ilaçlama ve atık yönetimi gibi alanlarda yoğun bir ihtiyaç oluşuyor.
Ankara, Mersin, Yozgat ve Isparta Şehir Hastaneleri’nde sunduğu destek hizmetlerle bu alandaki uzmanlığını ortaya koyan, son dönemde de Başakşehir Çam ve Sakura ile Gaziantep Şehir Hastaneleri’nde tercih edilen Tepe Servis ve Yönetim; hastaların en hızlı ve güvenli yoldan sağlık hizmetine ulaşabilmesi için, insan odaklı, hasta psikolojisi ve mahremiyetine önem veren, hasta ve hastane ihtiyacına yönelik kapsamlı hizmetler geliştiriyor. Sürekli eğitimlerle personelin verimliliğini ve hizmet kalitesini arttırıyor.
Türkiye’nin dört bir yanındaki Şehir Hastaneleri’nde hizmet tecrübesi
Türkiye’nin ilk üç Şehir Hastanesi olan Yozgat, Mersin ve Isparta Şehir Hastaneleri’nde temizlik, oda destek, hasta yönlendirme, refakat, resepsiyon ve taşıma, atık yönetim, çamaşır, otopark, yemek ve yemekhane, güvenlik, ilaçlama ve teknik hizmetleri sunan Tepe Servis ve Yönetim; daha sonra Ankara Şehir Hastanesi’nin de temizlik ve oda destek, hasta yönlendirme, refakat, resepsiyon ve taşıma, atık yönetim, çamaşır, otopark, yemek ve yemekhane, güvenlik, ilaçlama hizmetlerini üstlendi. Tepe, halen Isparta ve Gaziantep Şehir Hastaneleri’nin temizlik, hasta yönlendirme, refakat, resepsiyon ve taşıma, atık yönetim, çamaşır, otopark, yemek ve yemekhane, güvenlik, ilaçlama, teknik hizmetlerini yürütüyor.
Entegre tesis yönetimi kapsamında müşterilerinin tüm ihtiyaçlarına tek çatı altında çözüm üreten, yüzde 100 yerli sermayeli Tepe Servis ve Yönetim, hizmet verdiği Şehir Hastaneleri arasına İstanbul Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi’ni ekledi. Hem İstanbul hem de Türkiye’nin en büyük ve kapsamlı sağlık merkezlerinden biri olan Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi’nin medikal olmayan destek hizmetler yönetimi, artık Tepe Servis ve Yönetim kalitesiyle yürütülüyor. Tepe; Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi’nde temizlik, hasta yönlendirme, refakat, resepsiyon ve taşıma, atık yönetimi ile ilaçlama hizmetleri veriyor.
“Gaziantep’te hizmetlerimizi en yüksek düzeyde sunmak için çalışıyoruz”
Tepe Servis ve Yönetim Yönetim Kurulu Başkanı Levent Güler, sirkülasyon çok yüksek olduğundan temizlik ve hijyen konusunun özellikle ön plana çıktığı şehir hastanelerinde hizmette kalite standardını arttırmaya yönelik önemli çalışmalar yaptıklarını belirterek şunları söyledi: “Tepe Servis ve Yönetim olarak, 1875 yatak kapasitesi ve 680 bin metrekare kapalı alana sahip olan Gaziantep Şehir Hastanesi’nin destek hizmetlerini en iyi endüstri uygulamaları ışığında sürdürüyoruz. Şehir hastanelerinde hizmetlerimizi en yüksek düzeyde sunmak için tüm kanunlar, yönetmelikler, yürürlükte olan en iyi uygulamalar, sağlık ve güvenlik kuralları ile kararnameleri takip ediyoruz. Sağlık kuruluşlarının Destek Hizmetler yönetiminin bilinçli ve tüm kurallara uygun olarak yapılması büyük bir önem arz ediyor. Tepe Servis ve Yönetim olarak bu bilinçle şehir hastanelerinde hizmette kalite standardını önemli ölçüde arttırmak için çeşitli çalışmalar yapıyoruz, hizmetler geliştiriyoruz. Medikal olmayan destek hizmetler süreçlerinin belgelendirilmesi ve sunduğumuz hizmetlere özgü eğitimlerin verilmesi için Sağlık ve KYS Profesyonelleri ile Kamu Özel Ortaklığı çerçevesinde etkili ve memnuniyet derecesi yüksek çalışmalar yürütüyoruz.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın