Enuygun Sigorta, Optimum Alışveriş Merkezi’nde açtığı ilk şubesiyle online hizmetlerine yüz yüze hizmeti de ekledi.
Enuygun Sigorta, Optimum Alışveriş Merkezi’nde açtığı ilk şubesiyle online hizmetlerine yüz yüze hizmeti de ekledi.
Kullanıcıların ihtiyaçlarına yönelik sigorta tekliflerini farklı sigorta şirketlerinden hazırlayarak, karşılaştırma olanağı sunan Enuygun Sigorta, ilk şubesini Enuygun CEO’su Çağlar Erol ve Enuygun Sigorta Direktörü Çiğdem Özdoğan ev sahipliğinde İstanbul Ataşehir’de bulunan Optimum Alışveriş Merkezi’nde açtı. Enuygun Sigorta, bu şubeyle online hizmetlerine, sigortasını satın alırken sigorta danışmanlarıyla görüşerek faydalanmak isteyen kullanıcılar için yüz yüze iletişim hizmetini de ekledi.
Konuya ilişkin bir değerlendirmede bulunan Enuygun Sigorta Direktörü Çiğdem Özdoğan, ”Online hizmetler hayatımızın her alanında olsa da tüketicilerin büyük bir kısmı yüz yüze iletişimden vazgeçmiyor. Özellikle sigortacılık alanında sorularını ve kafalarına takılan konuları bir uzmana sormak, bu konular hakkında yüz yüze de görüşmek istiyorlar. Biz de açtığımız şubemiz ile bu ihtiyaca yönelik hizmeti sunacağız. Tıpkı online’da olduğu gibi müşterilerimizin doğru teminatlar ve avantajlı fiyatlarla poliçelerini hızla satın almalarına yardımcı olacağız. Enuygun Sigorta olarak online ve çağrı merkezi üzerinden verdiğimiz hizmete bu konseptimizi de ekleyerek müşterilerimize ve müşteri adaylarımıza her bir iletişim kanalından ulaşılabilir olduğumuzu göstermek istiyoruz.”
Çiğdem Özdoğan sözlerine şunu da ekledi: ”Şu anda 13 sigorta şirketinin temsilciğini yapıyoruz. Bu sayede tüketiciler, farklı farklı platformlarda kendi kendilerine en uygun sigorta ürünü için içerik ve fiyat toplamak yerine, onlara sunduğumuz karşılaştırmalı fiyatlarla daha kolay ve hızlı bir şekilde karar verebiliyorlar. Bu durum özellikle kasko, trafik ve sağlık sigortalarında tüketici için büyük avantaj sağlıyor.”
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın