Müşteri Memnuniyeti Konfor’a Gold Ödül Getirdi
AKTUEL43 yıl önce İzmir’den yola çıkarak hızla büyüyen, yenilikçi ve trend tasarımlarını dünyanın birçok noktasına ihraç eden Konfor, Şikayetvar’ın bu yıl 7’ncisi düzenlediği ACEAwards 2022’de Mobilya Mağaza Zinciri kategorisinde Gold ödüle layık görüldü. Tüketiciler tarafından kusursuz müşteri deneyimi yaşatan markaların belirlendiği A.C.E Awards Ödülleri 8 Mart Salı günü Çırağan Palace Kempinski’de yapılan törenle sahiplerini buldu.
43 yıl önce İzmir’den yola çıkarak hızla büyüyen, yenilikçi ve trend tasarımlarını dünyanın birçok noktasına ihraç eden Konfor, Şikayetvar’ın bu yıl 7’ncisi düzenlediği ACEAwards 2022’de Mobilya Mağaza Zinciri kategorisinde Gold ödüle layık görüldü. Tüketiciler tarafından kusursuz müşteri deneyimi yaşatan markaların belirlendiği A.C.E Awards Ödülleri 8 Mart Salı günü Çırağan Palace Kempinski’de yapılan törenle sahiplerini buldu.
Müşteri memnuniyeti her alanda önemli
Konfor adına ödülü teslim alan Marka Müdürü Efe Bavunoğlu, ”Biz hem üretim yapan hem de aynı zamanda offline ve online kanallarda satış yapan bir markalar grubuyuz. Bu nedenle müşteri memnuniyeti her alanda bizim için çok önemli. Müşteri deneyimini anlamak açısından Şikayetvar bu anlamda bize özellikle son dönemde çok fazla tecrübe kattı. Biz bunun getirilerini sahiplendik. Ürün kalitesinden, hızlı teslimata kadar her aşamada müşteri deneyimini geliştirmek için AR-GE çalışmaları yapıyoruz. Bugün bu çalışmaların meyvesini topladığımızı görmek bizi çok mutlu etti” açıklamasını yaptı.
Şikayetvar’ın bu yıl 7’ncisini düzenlediği ACEAwards’u 2022’de kazanan markalar bir yıllık süreçte 1 buçuk bilyonu aşkın anket verileriyle belirlendi. Şikayetvar bünyesinde 140 bin marka, 7 milyon bireysel üye ve aylık ortalama 18 milyon ziyaretçi bulunuyor.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
İlginizi Çekebilir